четвер, 2 червня 2011 р.

«Краса в очах того, хто дивиться».

    Хочу розповісти вам про ще одне шалене кохання у моєму житті. Це людина, яка змінила мою свідомість, перевернула моє життя і навчила бачити красу. Він бунтівний, дивний, скромний, епатажний, талановитий і такий натхненний. «Думає як диявол, але шиє як ангел» - писали про нього. Можливо хтось здогадався про кого далі піде мова? Александр Макквін. Британський модельєр для світу, бог для мільйонів шанувальників. Словами  просто не описати ким він для мене є. І я не буду розповідати вам його біографію, краще розповім як я вперше з ним познайомилася.

    Це було десь рік назад. Кожного ранку я дивилася ранкову передачу, однією з ведучих у якій була велика модниця Ольга Фреймут. Якби не вона мабуть не було б в мене всього того, що є зараз і я їй дуже вдячна за декілька хвилин ефіру, які змінили усе моє життя. Оля розповідала про відомих блогерів. Одним з цих людей була тоді ще 12-річна дівчина Таві Гевінсон. Я ж звичайно зацікавилася її персоною і відвідала її блог (http://www.thestylerookie.com/), там  вперше і дізналася про нього. Далі були щасливі години, безперервно проведені під комп’ютером, у пошуку його колекцій, робіт та одягу. Чим більше я заглиблювалася у його творчість, тим більше я ним захоплювалася, потрапляла у зовсім інший світ. Цей світ мистецтва, натхнення і моди став для мене рідним. Мені зараз соромно це казати, але я ще не знала, що Лі був уже … що його вже не було. І от через декілька днів після того ранкового підйому я дізналася, що півтора місяці тому він помер. Це було найбільше розчарування у моєму житті, що я не встигла пізнати його при житті, що я більше ніколи не зможу побачити його. Одна думка про його смерть навертала на очі сльози. Важко передати те, що я тоді відчувала. Сум, страх, розчарування… Хоч я його ніколи не знала особисто, але він став мені таким величним, таким близьким, але й одночасно таким далеким.













А ось маленька частинка його дивовижного світу. 

    















Сара Бартон - креативний диоектор модного будинку Alexander McQueen

     Його смерть, як і його життя змінили все. Чомусь мені дуже запам’яталася одна його фраза: «Краса в очах того, хто дивиться». Можна сказати, що це стало своєрідним девізом для мене. Якщо брати по мінімуму, то Александр Макквін потягнув за собою цілий ланцюг всього нового. Це десятки чудових дизайнерів, моделей, речей, які створили мою особистість. Усе, що я хочу сказати Макквіну, це ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!!!!!! Я люблю тебе Лі, ти завжди будеш жити в моєму серці.
                                       
                                                                                                                     DaRia  xo xo 

1 коментар:

  1. Він ніколи не буде "таким далеким", його витвори завжди будуть прикутувати погляди людей з "красивими очима".

    ВідповістиВидалити